Friday 25 March 2011

PEMBETULAN FAKTA KES (Setakat hari ni 25/3/2011)

1.Saya meminta maaf secara terbuka ini kepada Affiza bt Jelo..krn memaparkan gambar beliau sebagai suspek kes penipuan internet.

2. sebenarnya, tangkapan untuk bantuan siasatan polis sudah dilakukan mlm tadi 24/3/2011 ke atas pasangan RAMBLI BIN SULAIMAN dan isterinya WATI BT BAKRI ( iaitu dalang sebenar kes penipuan ini).

3. Cik Affiza Bt Jelo adalah pemberi maklumat sehingga tertangkap nya penjahat ini.Beliau berani tampil memberi maklumat kpd pihak polis memandangkn nama nya dan akaun bank nya digunakan oleh si penyangak ini atas tujuan penipuan tersebut..

4. Sesiapa yg telah download ataupun menyimpan gambar Cik Affiza (+ perasaan geram), sila delete gambar beliau dr simpanan tuan puan ataupun kalau nk, frame cantekPublish Post2 dan simpan  sbb dia lah 2 ekor melaun ni tertangkap..terima kasih.. atas keberanian Cik Affiza yg tampil utk membersihkn nama beliau..

5. sesiapa yg nk simpan gambar lelaki dlm blog ini, di persilakan...sbb dialah RAMBLI BIN SULAIMAN..dalang itu.

6. Namun, belum dpt diputuskn lagi sehingga mahkamah memutuskn diaorg bersalah.Jadi sesiapa yg rasa terianaya dan ingin tampil ke hadapan utk membantu siasatan polis, diminta berbuat demikaian..Jadilah RAKAN COP.....

7. Terima kasih kepada pihak polis terutama cawangan Jenayah Perdagangan Sg Maong , Kuching yang telah respond dgn cepat kes ini..semoga kes ini akan dpt diselesaikan dengan cepat..

8.Terima kasih PIHAK POLIS DIRAJA MALAYSIA sekali lagi..atas tindakan pantas dan cekap....1 MALAYSIA..SELAMAT HARI POLIS....

Sekian terima ksih..

2 comments:

  1. WALAUPUN Affiza bt Jelo PEMBERI MAKLUMAT TAPI INGAT TIDAK ADA ORANG LAin yang boleh mengeluar duit di atas akaunnya saya sendiri akan menangkap Affiza bt Jelo

    ReplyDelete
  2. betul ker ni, saya br kn tibu dengan wati bakri nie mohon penjelasan @whsp saya di 0193930861

    ReplyDelete